versiune BETA

Valoarea contractelor de sponsorizare semnate de FC Universitatea Cluj: 238.026 lei (septembrie 2016 – februarie 2017)

238.026 lei este valoarea contractelor de sponsorizare semnate de FC Universitatea Cluj în perioada septembrie 2016 – februarie 2017.

Clubul va continua să prezinte managerilor şi oamenilor de afaceri proiectul „U” Cluj, care constituie o premieră pentru fotbalul românesc şi care a dat deja roade: aproape 800 de suporteri au devenit membri ai FC Universitatea Cluj, toţi cei care simt şi gândesc „în alb şi negru” au revenit alături de echipă, obiectivul imediat al promovării este extrem de aproape, iar din punct de vedere sportiv clubul se pregăteşte deja de provocările eşaloanelor superioare, investind atât în tineri de perspectivă, cât şi în jucători cu experienţă.

FC Universitatea Cluj contează pe sprijinul suporterilor şi pe susţinerea companiilor din mediul privat pentru a reveni acolo unde îi este locul, în prim planul fotbalului românesc.

 

Leave a Reply